.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی استاندار اعلام کرد؛
تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران دروغ است
شمال نیوز: معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران را تکذیب کرد و به شایعه پراکنان هشدار داد .

شمال نیوز: شایعه تصویب تشکیل استان جدید در غرب مازندران را بعضی شبکه های مجازی بویژه در غرب مازندران عصر یکشنبه منتشر کردند.

به گزارش شمال نیوز، علیرضا یونسی یکشنبه شب به خبرنگاران گفت: چنین موضوعی به هیچ وجه صحت ندارد .

معاون استاندار مازندران به مدیران شبکه های خبری در فضای مجازی نسبت به بی احترامی به افکار عمومی با انتشار اخبار و اطلاعات کذب هشدار داد و تاکید کرد که با انتشار دهندگان اینگونه شایعات برخورد قانونی خواهد شد.

یونسی به قرار داشتن کشور در آستانه دو انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : شاید برخی گمان می کنند با انتشار اینگونه شایعات و اخبار کذب می توانند نظر افکار عمومی را به سمت خود جلب کنند.

وی اطلاع رسانی درست به مردم را وظیفه رسانه ها دانست و تاکید کرد : شبکه های اجتماعی به عنوان رسانه های نوظهور باید هنجارهای و اخلاق حرفه ای رسانه ای را سرمشق فعالیت های خود قرار دهند و با افکار عمومی به وسیله انتشار خبرها و اطلاعات کذب بازی نکنند.

معاون استاندار مازندران اعتماد مردم را از سرمایه های مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و هشدار داد : به طور قطع اجازه نخواهیم داد عده ای برای پیگیری منافع شخصی و باندی خود این سرمایه اصلی را به بازی بگیرند.

وی افزود : در آستانه برگزاری انتخابات پخش این گونه شایعات حتی اگر به عنوان دروغ سیزده هم باشد با توجه به این که اعتماد مردم را هدف قرار داده ، باعث تشویش اذهان عمومی می شود.

بعضی از از کانال های خبری فعال در فضای مجازی غرب مازندران عصر روز گذشته به نقل از رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کردند که طرح تشکیل استانی جدید در غرب استان مازندران در هیات دولت تصویب شد و بزودی مقدمات آن اجرایی خواهد شد‌.

در این کانال ها نوشته شد : وزیر کشور با اعلام خبر مسرت بخش استان شدن غرب مازندران گفت دولت تدبیر و امید برای تحقق خواسته بحق مردم مظلوم و شریف غرب مازندران طرح استان شدن غرب مازندران با مرکزیت چالوس را در هیات وزیران به تصویب رساند تا عید خاطره‌انگیزی را برای مردم این منطقه به ارمغان بیاورد.

چالوس ، رامسر ، نوشهر ، کلاردشت ، نور ، تنکابن و عباس آباد از شهرستان های غرب مازندران به به شمار می روند.

استان مازندرن با 22 شهرستان ، دارای 58 نقطه شهری و بیش از سه هزار روستا و حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت است .
وسعت این استان حدود 24 هزار کیلومتر مربع و طول آن هم از منتهی الیه غرب تا منتهی الیه شرق 320 کیلومتر است ./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرم غرب مازندران 14 فروردين 1396
تا حصول نتیجه پیگیر خواهیم آقای یونسی
محسن 14 فروردين 1396
به نام خدا
من موندم ته یه چیزی که این همه استان پهناور تو ایران داریم مثل استان های فارس کرمان خوزستان اصفهان یزد سمنان سیستان و بلوچستان هرمزگان و... اما مردم اون استان ها به دلیل اونکه بخواهند نام استان شون ماندگار و سرزمین شون یکپارچه باشه هرگز به فکر چند تکه شدن استان های خودشون نیستند اما متاسفانه و مع الاسف ظاهرا صدای این تفرقه و جدایی خواهی فقط و فقط تو استان ما که اتفاقا استان پهناوری هم نیست به گوش می رسه و معلومه ما دوست نداریم یک مازندران یک پارچه و با هویت و اصیل داشته باشیم این اوج بی تعصبی برخی از شهروندان و باز هم متاسفانه برخی از مسئولین مازندرانه یک نگاهی به همسایه خودموم گیلان بیندازیم آیا کسی از اون دیار طالب استان جدیده!این دیگه چه بدبختی است که ما داریم گرگان رو از مازندران جدا کردند و خسارت بزرگی بود حالا یک عده هم از غرب مازندران دوست دارند استان جدید اعلام بشه بریم از مردم دیگر استان ها تعصب و غیرت مندی به خاک مون رو یاد بگیرم و اجازه ندهیم نام مازندران فدای جنجال های بیهوده بشه و اجازه دهیم مازندران مازندران بمونه.دیگه داریم شورشو در میاریم با این درخواست های عجیب و غریب!
نا شناس 14 فروردين 1396
انشاالله که جدا بشه به حقشون برسن اللهی امین
پاسخ ها به این نظر
شهروند نور 15 فروردين 1396
متاسفانه در این موارد عده ای معدود وخاص که منافع مردم ارزشی براشون نداره این حرفارو میزنن. مردم به هوش باشند به هوش .
تلوس 13 فروردين 1396
اتفاقا حقیقت دارد . چون مردم غرب مازندران دارند به حق خودشان می رسند. ما ردم غرب مازندران از تلاش های دولت تدبیر و امید بخاطر تصویب طرح تشکیل استان مازندران غربی تشکر می کنیم .مگر مردم گلستان چه امتیازی داشتند که مردم غرب مازندران ندارند که آنجا استان شود اینجا نشود؟ اتفاقا غرب مازندران امتیازش ار استان گلستان بیشتر است اینجا سالانه حدود 30 میلیون مسافر می اید و این امتیاز بزرگی برای منطقه غرب مازندران محسوب می شود
نوشهری 14 فروردين 1396
ای کاش میشد.
مازیار 25 مرداد 1396
اینا گیلانیا هستن بر طبل جدایی میکوبن جدی نگیریدشون.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.